donderdag 6 februari 2014

Streetdance

Met ingang van 12 februari zijn er twee nieuwe dansgroepen bij G.V. Elistha voor streetdance.


 De lessen zijn op woensdag:

Van 14.30 tot 15.30 voor kinderen tot 10 jaar
Van 15.30 tot 16.30 voor kinderen vanaf 10 jaar

Heb je zin om een keertje mee te doen, kom dan langs bij één van bovenstaande lessen!

Hieronder een stukje van de nieuwe leiding.



Ik ben Sharon Vas en 31 jaar en geboren in Nijmegen. Als klein meisje ben ik begonnen met dansen met streetdance als specialiteit. Om mijn kennis, en techniek uit te breiden ging ik naar de AALO in Utrecht.


Na 10 jaar intensief dansen bij Interdance, eerst als cursist en vervolgens als danslerares en als cheerleadercoach bij Matrixx Magixx (eredivisiebasketbalclub in Nijmegen) is dansen mijn passie geworden.

Dit wil ik graag overdragen. Ik heb mijn eigen dansschool in Beuningen genaamd Confidans en heb dus ruim ervaring met lesgeven. Ik haal daar nog steeds veel plezier en energie uit.

Ik hoop met jullie een paar prachtige dansen te maken bij Gymvereniging Elistha Elst!

Tot snel,
Groetjes SharonD